Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3

Plánované akce školy

P Ú S Č P S N
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3
Drobečková navigace

Úvod > Naše třídy > 4. třída

4. třída

Učitelky:4. třída

  • Jitka Kulhánková
  • Bc. Darina Soumarová

Děti:

  • Děti 4 - 5 leté
  • Počet dětí: 25

Naše společná snaha:

  • Našim cílem je všestranný harmonický rozvoj osobnosti dítěte
  • Budeme se snažit vytvořit pro děti podnětné, zajímavé, obsahově bohaté prostředí, které by umožňovalo vyzdvihnout osobnost každého dítěte, rozvíjet jeho fyzické a psychické dovednosti
  • Snažit se, aby ve třídě byl klid a pohoda, posilovat kladné chování ke kamarádům, soucítit se slabými a ohroženými, pečovat o druhé
  • Návštěvami zajímavých míst v Jičíně a poznáváním blízkého okolí podporovat v dětech vztah k lidským a kulturním hodnotám, pomoci jim orientovat se v místě svého bydliště.
  • Přiměřenou a nenásilnou formou uplatňovat základní předpoklady k ekologické odpovědnosti, tj. k odpovědnosti vůči našemu okolí i sobě samým
  • Nenucenou formou vést děti k pořádku ve třídě a v osobních věcech
  • Poskytnout dětem prostor k pohybovému využití v průběhu celého dne a  rozvíjet tak u nich tělesnou zdatnost
  • Seznamovat děti s uplatňováním návyků v základních formách společenského chování (pozdravit, poprosit, poděkovat, požádat o pomoc,..), dodržovat dohodnutá pravidla vzájemného soužití v MŠ, doma i na veřejnosti
  • Snažime se děti motivovat k tomu, aby užívaly řeč jako aktivní nástroj komunikace, aby sdělovaly své pocity a zážitky, uměly se povídat s dětmi i dospělými, aby jim řeč nepřinášela problémy, ale radost.

Cíle:

  • Vytvoření základů estetického vztahu ke světu, životu, kultuře a umění
  • Seznámení, probuzení citového vztahu a zájmu o přírodu, výtvorům lidské práce i k lidem, chování člověka k životnímu prostředí, rozvíjení dětské fantazie a zvídavosti
  • Péče o tělesné a duševní zdraví a tělesnou zdatnost, rozvíjení znalostí a návyků ze zdravovědy a hygieny, zařazování tělesných cvičení a sportu
  • Péče o řeč a řečový projev dětí, využívat knihy
  • Vytvoření základů společenského chování
  • Vytvoření základů sebeobsluhy dítěte